Focení na propagační materiály...

         Ve středu, kdy jsme měli už prázdniny, jsem si šla zařídit "živnosťák". Ještě se nakóduje web (do konce týdne), počkám si na ičo,  udělám si pěkný razítečko a de se podnikačit :D. Už teď jsem nafotila pár fotek na propagační materiály, se kterými bych se vám chtěla pochlubit.





         Letáčky budu rozdávat po veletrzích. Ještě udělám nějaké pro hudebníky a ty se budou rozdávat na fesťácích a po klubech, kde se dobře hraje nebo se tam objevují nadějné začínající kapely. Bude to fuška, ale mám docela talent získat lidi a sehnat reklamu zadarmo, aspoň si to myslím. Naštěstí mi sem tam pomůžou ochotní kamarádi. Plánuji i pořádat kurzy fotografie, tak jsem zvědavá, jak mi to půjde. Určitě se zase pochlubím.
         Na fotkách mi zapózoval můj taťka a můj kocourek Ailo. Řeknu vám: Je sakra těžký vymyslet logo nebo koukatelný plakát. Strávila jsem na tím celý den až do noci a ještě jich pár udělám. 

Mám velké plány... Držte mi palce :)








0 comments:

Post a Comment

 

Have a question?

Name

Email *

Message *

Meet The Author

Narcistická, drzá, naivní a sprostá holka, která si žije ve svém světě scénické hudby a fantasy příběhů. Občas se snaží vzít do ruky foťák i jen tak pro sebe a ne jen, když musí. Někdy omylem i něco čmárne na papír. Buhužel se musí starat sama o sebe, a protože, až na vyjímky, dělá jen to co chce a co ji baví, značně ji to komplikuje většinu situací.