Prague Photo festival 2014

         Zdravím lidičky,
nějak si nepamatuji, že bych Vás v některém z článků oslovovala. Ale to nevadí. Jen takový postřeh :D. Píšu tento článek dost pozdě, protože dnes Prague Photo končí. Jejda :D. Ale co. Kdo se přišel podívat mohl zavítat i do expozice naší školy. V místnosti nalevo, kde vystavovala naše střední škola, vykukovala i moje fotka. Mám za sebou první vystavování :D Oujéé :3.










         Za těch 600,- to přeci stojí. Ano, to je cena za lepení. Nikdo mi neřekl "Hej Terko, ty budeš mít fotku na Prague Photu...". Nesnáším, když něco nevím a týká se mě to. Tu samou fotografii mám doma vytisknutou na B2. Kdyby mi řekli, je jejich. Ale ne, teď si na záchod pověsím dvě stejné fotky. Skvělé... Dělám si srandu. Fakt nevím, co s tím budu dělat, ale asi ji někomu dám. 

         Fotku jsem fotila v prváku. Proto bylo původně na štítku napsané, že jsem prvák. To samé napsali i kámošce, která má fotku nademnou. Zajímavé ale bylo, že když štítky přepisovali, z kámošky byl v pořádku třeťák, ale ze mě se záhadným způsobem stal druhák. Proč ne. Netrápí mě to. Vlastně... Teď se dívám do katalogu, kde stojí 2013. Chmm, tak trochu mě to nakrklo. Ale důležité je, že moje fotka byla na jakési celkem prestižní výstavě a je v jakémsi katalogu té výstavy. Je to pěkný úspěch :3.



         Bohužel ještě jedna špatná zpráva. Můj projekt pinhole camery se pozastavil. Můj profesor techniky a fotografie je těžce nemocný a je doma. Přeji mu brzké uzdravení!



0 comments:

Post a Comment

 

Have a question?

Name

Email *

Message *

Meet The Author

Narcistická, drzá, naivní a sprostá holka, která si žije ve svém světě scénické hudby a fantasy příběhů. Občas se snaží vzít do ruky foťák i jen tak pro sebe a ne jen, když musí. Někdy omylem i něco čmárne na papír. Buhužel se musí starat sama o sebe, a protože, až na vyjímky, dělá jen to co chce a co ji baví, značně ji to komplikuje většinu situací.