Imaginativní krajiny...

         Ahoj a omlouvám se. Už ani nevím, jak dlouhou dobu nepřispívám. Prostě se mi nechtělo. Tak nějak se mi přihodilo, že fotím a píši pro jeden lolita časopis (japonská móda, s filmem to nemá nic společného) a pro server digifoto.cz, což znamená, že musím více fotit pro sebe, než do školy.




          No nic. Mám tady několik fotografií z velmi vydařených klauzur. Jaksi z minulého roku, pardon. Soubor budu muset rozšířit na 30 fotografií a bude z něj "záložní výstava" na Chodovské tvrzi. To znamená, že pokud někdo zruší výstavu, narychlo místo zacpou mým souborem. Může se to stát a nemusí :). Každopádně, mám být připravená, ale nejsem :D. Zatím jsem se tématem dále vůbec nezaobírala. No co už. Někdy na to musím vlítnout. Je taky ale možné, že si vymyslím a stvořím úplně jiný soubor. Ale jak se znám, jsem na to moc líná :D.


           Pokud Vám doposud vrtalo hlavou, co je vůbec na fotografiích, nebo jak jsem to nafotila, povím Vám to. Jsou to makro fotografie roztrhaných laviček, starých zastávek a posprejovaných budov. Některé skvělé, jiné horší. Samozřejmě malinko upravené. Hrála jsem si s rozmazáním a stínováním, abych vytvořila aspoň nějaký prostor. Celkově jsem měla tyto klauzury nafocené za 2 hodiny, což mi přidalo k radosti :D. Většinou jsem jsem si malinko protáhla 15 minutovou cestu do školy.



           Některé z těchto krajin rozšířily mou nabídku OOD potisknutých krytů na mobil. Nabídku rozšířily i fotografie mé spolužačky, Elišky Novákové. Chystám se navíc přidat i nové předměty, potisknuté mými fotografiemi.











0 comments:

Post a Comment

 

Have a question?

Name

Email *

Message *

Meet The Author

Narcistická, drzá, naivní a sprostá holka, která si žije ve svém světě scénické hudby a fantasy příběhů. Občas se snaží vzít do ruky foťák i jen tak pro sebe a ne jen, když musí. Někdy omylem i něco čmárne na papír. Buhužel se musí starat sama o sebe, a protože, až na vyjímky, dělá jen to co chce a co ji baví, značně ji to komplikuje většinu situací.