Malování...

          Sabotovala jsem všechny přihlášky na umělecké školy. Dělala jsem jen příjmací zkoušky na Marketing a PR na UK, neúspěšně. Jako další jsem si podala přihlášku ze zoufalosti na oděvní návrhářství. Na jejich příjmačky jsem ale ani nedorazila.



           Jela jsem místo toho na Votvírák :D. Chtěli po mě 10 obrázků, ale já ztratila všechny ze školy a tak jsem se pokoušela namalovat nové. Bohužel jsem stihla jen dva. Nejprve jsem si myslela, že mi to vůbec nejde, ale nějak mám ze své práce čím dál tím větší radost :). Nakonec půjdu na VOŠ naší školy. Naštěstí rovnou do druháku.




0 comments:

Post a Comment

 

Have a question?

Name

Email *

Message *

Meet The Author

Narcistická, drzá, naivní a sprostá holka, která si žije ve svém světě scénické hudby a fantasy příběhů. Občas se snaží vzít do ruky foťák i jen tak pro sebe a ne jen, když musí. Někdy omylem i něco čmárne na papír. Buhužel se musí starat sama o sebe, a protože, až na vyjímky, dělá jen to co chce a co ji baví, značně ji to komplikuje většinu situací.