Moje fotka ve školním kalendáři 2014...

       Každý rok naše škola dělá kalendář. Fotí ho většinou VOŠkaři, někdy i s Antonínem Kratochvílem. O to pak má větší cenu. Letos ale fotky vybírali. Nevím jestli ze všech ročníků, nebo jen některých. Rozhodně jsou tam i hodně staré fotografie, které má náš vedoucí oboru, V. Kozlík, prostě rád a strká je všude možně. Podle mě náhodou vybrali i moji fotku podzimní krajiny. Mně se moc nelíbí a přijde mi obyčejná, ale to může být tím, že když krajinu vidím naživo, potom se mi nelíbí na fotce. Moje fotka je jen ta krajina nalevo.




       Titulní strana kalendáře je celkem ošklivá. Koukat na mě v obchodě, tak po něm ani nesáhnu. Fotky v něm jsou ale hodně vydařené, aspoň většina. Najdou se i černé ovce... hodně černé. Na kráse jim pomáhá to, že jsou vždy ve dvojci a ladí k sobě barevně, tak jako na stránce s mojí fotkou.
       Není to možná bůhví jaký úspěch, ale mámě to vyřešilo spoustu dárků rodině :D.







0 comments:

Post a Comment

 

Have a question?

Name

Email *

Message *

Meet The Author

Narcistická, drzá, naivní a sprostá holka, která si žije ve svém světě scénické hudby a fantasy příběhů. Občas se snaží vzít do ruky foťák i jen tak pro sebe a ne jen, když musí. Někdy omylem i něco čmárne na papír. Buhužel se musí starat sama o sebe, a protože, až na vyjímky, dělá jen to co chce a co ji baví, značně ji to komplikuje většinu situací.